Go morron på er!!



Uff idag är jag supertrött. Satt uppe till kl 2.15 i natt och klurade på min kodmall och annat här på bloggen. Det fick jag ju garanterat "betala" för nu på morronen när jag skulle rövamig upp :S Men ja ja några kannor kaffe så kan jag nog styra upp dagen idag med ;)

Idag ska jag mer en kompis och hålla henne sällskap när hon gör smörgåstårtor. Rätt kull at tse ibland hur hon bygger dom för det blir ju lite mer avancerat när det är "proffs" som gör det ännär man själv ska knåpa ihop något.

Såg ni programmet Grillad häromdagen? Jag missade det men såg reprisen i går kväll och jag fick mig ett jäkla gott skratt. Det var Glenn Hysén som Grillades den här gången. Och Tore som var med i FCZ var ju klart bäst.. Men nu hittade jag bara ett klipp med Peter Wahlbeck tyvärr, men ni får hålla till godo med det .. För han är ju bra fräck i mun han med ;)



Ha det så gott så länge så syns vi lite senare idag...

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0