Mördat påskris???



Go morron igen på er!!

Ny dag och idag så lyser solen med sin frånvaro HELT :(

Regn och rusk och helt plötsligt skulle man kunna tro att det var höst igen.
Men jag ska inte klaga för idag måste jag verkligen ta itu med mitt hem.
Men jag är glad över att jag inte tvättade fönstrena igår.. Det har körts med dom kära gatusoparbilarna
(eller vad fanken heter dom egentligen??) dom senaste dagarna och hela samhället
har legat som i dammoln under förmiddagarna. Och med vädret idag så ser inte fönstrena så jäkla vackra ut..
Det får bli att ta itu med dom när allt är uppsopat ute och det har regnat lite.. Dammet lägger sig lite mer i backen då.

Nej mina kära vänner.. Dags att ta ett tag här hemma..

Kaninburen ska göras rent, kläder ska tvättas, disk ska bort, dammråttorna ska samlas ihop och ges ett nytt hem.. (sulon får det bli hihi) påskpynt ska upp... Eller ska jag våga det?? Zid lär väl mörda påskriset om jag sätter fjädrar i det :S Får nog fundera på det där lite.. Men allt annat ska fixas så ni får ha en underbar dag och hoppas inte ni har sol ;)
för då blir jag ju avis som sjutton ;) ;)

Kram i massor till er!!




Kommentarer
Postat av: Afrodite

Hahaha...nädu, ingen sol så långt ögat kan nå här heller! Så du kan va lugn...=)

Man skulle kunna tro att vi bor i samma håla...här har det nämligen oxå sopats gator och gångar så det såg ut som värsta smogen här...=)

SUCK...jag funderar även jag på om jag ska ta fram det där påskgrejsimojset...är det lönt liksom? För fem dagar...? Så tänker jag varje år och slutar alltid med att det åker fram till slut. kanske dags att bryta en trend...? =)

Koppla av lite oxå idag va'?!

Störstaste kramen till dig vännen!

2009-04-08 @ 11:06:31
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Laila - En ödmjuk jävel

Här har det inte sopats än så jag är avis eftersom gatsopningsbilen är ett riktigt vårtecken!

Och sen behöver mina fönster lite omsorg och det känns "sådär" att tvätta dom innan de har sopat när man bor i villa....

Kram!

2009-04-08 @ 12:43:29
URL: http://lailasliv.blogspot.com
Postat av: kicki

Vill bara tala om att katter mördar påskriset jävligt snabbt =)

2009-04-08 @ 22:52:47
URL: http://mullegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0