Back on track

Ja då var man in tillbaka och solen håller på att rundar husväggen:(
Lite härlig vårfärg har man fått och kroppen blivit mer värmde.. Det är grejer det :P

Men nu är det dags att ta itu med det som har legat stilla här ett tag.

Den 28 december 2008, när jag började blogga var det pga att jag fick för mig att jag ville ha en utmaning.Plus lite grann som rehablitering med allt som, hände runt mig just då. Det jag däremot aldrig trodde skulle hända var att man skulle få så många underbara vänner här ute. Som varje dag antingen delar skratten med en eller peppar en när man har behövt det som mest.

Så med facit i hand så var det nog den bästa utmaningen jag har dragit på mig nånsin ;)
För jag är flera erfarenheter rikare och flera vänner rikare ;)

Tack till er alla!!

Och ett sätt vi alla här ute vet funkar att visa uppskattning och värme med är Awarder.
Och jag har nu dragit på mig några den senaste veckan som jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad över!!
Ni är verkligen helt otroliga!!

Min första Award fick jag av Heyli - En underbart härliga tjej med glädje, inspiration och värme på rätt plats ;)



Heyli´s ord...

"Nu skiter jag i att Annette redan fått den här en gång,
hon ska ha den här av mig med ;)

(Du behöver ju inte göra om den här, bara ta åt dig
för orden stämmer precis in på din blogg!)


du är ju såå värd den, du har ju kommit grymt långt sen vi pratade första gången! älskar att läsa din blogg för du skriver så roligt och bra och så designen är ju supersnygg! kram!"

Kan man annat än att tycka om den tjejen?? ;)
Nope ;)




3 Awarder från MizzMia.

Kanonbrud med humor, värme och ett jäkla gott gry i sig...
Vi har på bara kort tid kommit varandra nära och She´s one of a kind.
Av Mia har jag faktiskt plockat på mig några Awards nu så ...Puss på dig gumman Diggelidiggar dig :P;)














En Award av Aforia


Aforia är en person som med glimten i ögot visar för många att livet kan gå vidare hur jobbigt det än har varit och att vi inte är mer än människor ibland.

Med dessa ord fick jag denna award av henne...
"Annette för att hon ska återhämta sig snabbare idag efter en partynight!" ;)



Samma Award har jag fått av min goda vän Helen

Helen och jag är väldigt väldigt lika när det gäller vad som händer en i livet och vad vi gör om dagarna när vi är lediga.. Vi har ganska lika bagage med oss och förstår nog varandra mer än man skulle kunna tro man kan göra med någon man mött här ute ;) Tack SUPERDUPER vännen!! You my kind of girl ;)
Helens ord : "Till Annette för du är en så underbar tjej"




Och sist men inte minst en från Anna..
Som kommit in på min sida dom senaste veckorna och gett mig riktigt goa skratt och
en förståelse med saker som hänt en i livet. Tänker nog rätt lika ;)


"Till Annette för att hon verkar vara en helmysig tjej och rolig som få.."



Puh så var det gjort :P
Snacka om att man kan känna sig virrig för mindre  ;) Ut och in på kommentarer för att få med sig alla
och jag hoppas verkligen inte jag har glömt någon :S Om jag nu har gjort det, vissla då i mitt öra jättesöta ni ;)

Kram




Kommentarer
Postat av: Johan

hej

Ja du det var inte bara en du fått ;)

2009-04-06 @ 16:55:48
URL: http://limpans.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Ja, jisses vad populär du är! =) Fullt förståeligt! Vi diggar alla dig lika mycket! GRATTIS till dina awards! Du är så värd dem! =)

Helt rätt gissat! Jag är som du, en sann soldyrkare! Så visst svider det när man måste sitta inne såna här dagar...=/ Och då menar jag inte i skinnet...;)

Kramen, goding!

2009-04-06 @ 17:47:57
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: mia

hahaha har ju en till award åt dig men såg att du redan fått en lika från Anna =)



Nåväl om du vill så har du en att hämta hos mig.. Jag diggar dig åxå vännen.. You rock girl =) Kramar i massor

2009-04-06 @ 18:52:40
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: mia

kika in mitt senaste inlägg, kolla in bilden & läs under den =) Kram

2009-04-06 @ 19:08:12
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: mia

Såå bra gumman =) glad att du tog åt dig fett mycket hahaha var ju det som var meningen ju =)



är sååå glad att jag kikade in hos dig & att vi började prata ångrar int en sekund =)



Puss Puss

2009-04-06 @ 19:24:36
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Lena

Halloj gumman,

Yes äntligen några som förstår hur underbart go du är. Grattis till alla välförtjänta awards. Helgen har spenderats med dottern i fredags, tvätta bil och fika hos kompisar i lördags, Robinson på kvällen och igår bjöd jag in oss till ett par andra kompisar. Allt för att fylla denna helg med saker att göra. Nu gäller det att fylla påskhelgen. hehe...

Kramis

Pst Skönt att höra att du hade det kul med tjejerna.

2009-04-06 @ 19:45:19
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: attis

Ja det är skoj men som sagt jag vill inte välja. Tycker om alla mina bloggvänner och tycker alla är värda dem. Vill inte att nån ska känna sej ledsen.

Jag ångrar inte en sekund att jag började blogga. alla ni underbara bloggvänner . Trodde väl jag aldrig

Kram

2009-04-06 @ 20:41:47
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0