Awardtime again...

Jepp då har man dragit på sig några super söta awards igen under min bloggpaus som jag får försöka styra upp..
Blir alltid kring kring när man ska försöka hålla reda på dom när man inte varit så aktiv ett tag men ska försöka.. Så hojta om jag glömt någon ;)

Min första är från min helt undebara vän Mia som ALLTID peppar en och ALLTID finns där. Ibland skulle man tro att man varit vänner huuuur länge som helst ju och inte bara bloggat, precis en månad idag :P love U girl!!


Skickar den här vidare till:

Laila
Attis
Afrodite
Aforia

Alla dom här tjejerna får den här pga samma anledning.. Just som det står i Awarden.. Your blog rocks!!
Dom får mig att skratta, både ofta och mycket och med en STOR portion hjärta i mycket !!!




Sen har jag fått en av The one and only Heyli!!

Det är något med den här tjejen som gör att man tar åt sig av allt som hon har att säga.. Magic maybe.. ;) Så jag suger åt mig av hennes motivering.. (så klart gör jag av alla andra också) Men just att jag vet att Fröken H säger vad hon tycker och tänker (för sanning på bordet fick jag kritik för småfel på sidan nästan alldeles i början när vi började tjöta med varanadra) och deet är guld värt. Men hon gör det på ett förbannats just sätt!

"Men även Annette får den, för jaa jag har sagt det förut hon är grym och allt sånt och dessutom hittar man inte en mer personlig och rolig blogg här ute! ;)"





Eftersom jag nu precis skickat iväg på den andra Awarden så väntar jag lite med den här eftersom jag vet hur svårt det kan bli när man får för många samtidigt och jag har även förstått att vi allihop försöker njuta av solen när den väl är här. Så jag håller på den till en regnig dag ;)





MEN.. Den här däremot vill jag ge till er alla som har fått möjlighet att vara med i mina lösenordsskyddade inlägg. Ni är alla väldigt "nära" bloggvänner till mig och även några vänner IRL som ska ta åt sig av denna. Ni är just precis detta för mig!! Mina skyddsänglar!!  Utan era kommentarer och stöd hade jag nog både lagt ner bloggen och blivit lite bitter på livet och omgivningen. Så ni är verkligen värda den ALLIHOPA!!

Och även denna är från min vän Mia!! Tack MIZAN ;) Du är en du med!!

Kommentarer
Postat av: attis

Tack vännen vad go du är. Jag gruvar som sagt var tills på onsdag. Vet ju även att det brukar kännas bättre efter begravningen är bortgjord. Vi har sol här nu och det verkar som det ska vara fint resten av vecka oxå. Bara att hoppas. Ännu en gång jättetack för den fina awarden. Ta hand om dej nu.

Kramisar

2009-04-27 @ 15:33:00
URL: http://attisblgogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0